مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:252021-01-18حوادث

بسته خبری|از دستگیری 11 اراذل و اوباش تا کشف 20 قبضه سلاح غیرمجاز در استان


طی 48 ساعت گذشته 11 نفر از اراذل و اوباش در شهرستان های شهرکرد و فارسان دستگیر و 20 قبضه سلاح شکاری در سطح چهارمحال و بختیاری کشف و عاملان 38 فقره سرقت نیز دستگیر شدند.

- علی سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی توسط 3 نفر از اراذل و اوباش در خیابان 17 شهریور شهرکرد، دستگیری متهمان و عوامل ایجاد مزاحمت و ناامنی در دستور کار ماموران کلانتری11 سعدی شهرکرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: با تحقیقات پلیس محل اختفای متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، این مخلان نظم و امنیت طی 3 عملیات پلیسی موفق، در مخفیگاهشان دستگیر و با تکمیل پرونده به دادگاه تحویل داده شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در لاران وی اضافه کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده، پس از هماهنگی قضایی، طی دو مرحله و با بکارگیری عوامل فرماندهی انتظامی بخش لاران در این شهرستان اجراء شد.

سپهوند افزود: در اجرای این طرح، 8 گرم و 85 سانت هرویین، 9 گرم و 60 سانت شیشه و 2 گرم سوخته تریاک کشف و 3 خرده فروش موادمخدر و 3 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در این 2 عملیات 2 دستگاه خودرو متهمان توقیف و 2 باب منزل مسکونی که به پاتوق خرید و فروش و مصرف موادمخدر بدل شده بود، با حکم قضایی پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری|از دستگیری 11 اراذل و اوباش تا کشف 20 قبضه سلاح غیرمجاز در استان

بسته خبری|از دستگیری 11 اراذل و اوباش تا کشف 20 قبضه سلاح غیرمجاز در استان